domingo, 22 de agosto de 2010

Para mais tarde recordar

6 comentários:

  1. :-) - I like that, the two seem so happy to be together. This moment is well captured.

    ResponderEliminar
  2. Genial. Bem capturado, parabéns pelo sentido de oportunidade.

    ResponderEliminar
  3. Istambul deve ser um local excelente para fotografar. Tão lindinhas...! :)

    ResponderEliminar
  4. Thanks Martina. I'm not very confortable to take pictures of people. For the first time I did in Istanbul and this is one of my best. I was lucky with this moment.

    Eram muito engraçadas estas 2 miúdas, quase vestidas de igual. Eu andei por ali, à volta delas a disfarçar até que elas pediram para que uma das pessoas do meu grupo lhe tirar uma fotografia e eu aproveitei :)! Tive sorte!

    ResponderEliminar
  5. me, too. First time for me was in Paris last year - with all the buskers and street artists it seemed a little bit easier. I always feel like an intruder in some private space.

    ResponderEliminar